כך תבחרו בתבונה קורקינט לילדכם

אחד הכלים הפופולאריים לרכיבת ילדים הוא הקורקינט. מדובר על אמצעי רכיבה מאתגר וחוויתי אשר מאפשר לילד לחוות שעות של הנאה ובילוי מהנה בחיק הטבע. אך חשוב להבין שכדי להפיק את מלוא ההנאה והתועלת מהקורקינט, יש להתאים לילד את הקורקינט המתאים לו ספציפית. ממש כמו שלפני רכישת אופניים אתם מודדים בחנות ובודקים, כדי להיות בטוחים שהכלי מתאים לילד – כך גם את הקורקינט יש לבחור בתבונה. אם כי בעניין הקורקינט יש פרמטרים מיוחדים אשר מאפיינים את הכלי הזה.

 

איך לבחור בתבונה קורקינט לילדים?
 

  • התאמה לממדי הילד- אמנם על הקורקינט הילד אמור לעמוד, אבל חשוב מאוד שגובה המוט יהיה מתאים לגובה של הילד. כך שהוא יוכל לעמוד ולאחוז בנוחות בידיות. ואכן יש בשוק קורקינטים בעלי ידיות אחיזה בגבהים שונים. כמו כן מן הראוי לציין שיש
    קורקינטים שניתן לכוונן את גובה הידיות בהתאם לגובה הילד הרוכב.

  • קלות הכלי- בתחום הקורקינטים יש מבחר רחב למדי של כלים תוצרת חברות שונות. כמו כן ניתן להבחין בכלים שעשויים מחומרי גלם מגוונים; פלסטיק, מתכת, אלומיניום ועוד. כדי שהקורקינט יהיה נוח לשימוש ויחד עם זאת איכותי ועמיד, מומלץ לבחור קורקינט עשוי מאלומיניום. מכיוון שזו מתכת קלת משקל אשר מאפשרת נסיעה במלוא הנוחות.

  • גיל הילד- מלבד להתייחסות לגובה של הילד, יש התייחסות לגילו, או מדויק יותר ליכולות האישיות שלו. לרוב ילדים בגיל הצעיר לא יצליחו לשמור על שיווי משקל, ולכן יהיה נכון לבחור עבורם קורקינט לילדים בעל שלושה גלגלים או אפילו ארבעה. באמצעות קורקינט כזה הם יוכלו לרכוש את מיומנות הנסיעה ולפתח את היכולות שלהם. בגיל בוגר יותר,
    לאחר שהילד פיתח את שיווי המשקל שלו ניתן לעבור לקורקינט בעל שני גלגלים.

  • מיומנויות- ניתן להבחין בקורקינטים משלושה סוגים. קורקינט פעלולים לילדים, קורקינט לילדים מתקדמים וקורקינט מקצועי. לכל קורקינט יש מאפיינים מיוחדים ופתרונות אחרים אותם הוא מספק לילד שרוכב עליהם. כדאי מאוד להתחיל בקורקינט בסיסי, ורק לאחר רכישת מיומנות מתאים להמשיך לקורקינט מתקדם. עבור ילדים שהרכיבה היא עבורם תחום עיסוק מרכזי ניתן לבחור קורקינט מקצועי.

  • טעם אישי- היות ויש מגוון דגמים ומוצרים בצעים שונים, כדאי להתייחס גם לטעם האישי של הילד שלכם. אמנם אתם בוחרים עבורו את הכלי הנכון לו. אבל יש לו בהחלט דעה בעניין המראה של הכלי. הוא יוכל לבחור את הקורקינט בצבע האהוב עליו, כך יש לו תחושה נעימה שמתחשבים בדעתו.

לקנות אצל הטובים בתחום

חושבים לרכוש קורקינט לילדים? רוצים לבחור מוצר איכותי ומתאים, במחיר משתלם? אתם מוזמנים להכיר את החנות המקוונת שלנו – i am toys – כאן תוכלו להתרשם ממגוון קורקינטים איכותיים ומומלצים במחירים הוגנים! בואו לערוך את הקניה שלכם בחנות המובילה והמקצועית בתחום, והיו מרוצים מכל היתרונות בחנות אחת!