איך ניתן ללמד ילד לקרוא אנגלית לפני גיל 5

לילדים יש תפיסה מדהימה לשפות וככל שמתחילים את כל העניין הזה מוקדם יותרכך יותר קל להם לקלוטלאמץ לעצמם אוצר מילים בסיסי ולהתקדם קדימה ככל שהשנים עוברותככל שנבסס את השפה מוקדם יותרכך הילד יחוש ביטחון בשלב מוקדם יותר וניתן יהיה להתקדם איתו לשלבים הבאים בגיל מאוחר יותר.

ידיעת השפה האנגלית תתרום לילד שלכם בהמון היבטים ולכן שווה להשקיע מאמץ בתקופה זו ולתת לו את כל מה שהוא צריך כדי שיחוש ביטחון במקום הזהבמאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים שיסייעו לכם להבין מהן הדרכים הטובות ביותר ללמד ילד לקרוא אנגלית לפני גיל 5.

איך ניתן ללמד ילד לקרוא אנגלית לפני גיל 5

לימוד אנגלית באמצעות משחקים ללימוד אנגלית

אפשר לחלק את עולם המשחקים לשני סוגים: משחקים דיגיטליים, אפליקציות ומשחקי מחשב או משחקי קופסא, פאזלים וצעצועים ומשחקים נוספים אותם משחקים על הרצפה או על השטיח כמו למשל כל מיני קוביות עם צבעים שעובדות על סוללות ומלמדות על צבעים באנגלית, על חיות בשפה האנגלית, מספרים, אותיות ועוד.

אמנם ההמלצה היא למנוע חשיפה למסכים ולדחות את זה לגיל כמה שיותר מאוחר אבל כולנו יודעים שבעידן שלנו מדובר על משימה קשה עד בלתי אפשרית ולכן אם אתם כן מאפשרים זאת לכמה דקות ביוםתוכלו להוריד אפליקציה או משחק שמלמד אנגלית ואז במקום סתם להיות על המסך ולצפות בתכנים שאינם נותנים לילדים שלנו ערך מוסףהם יוכלו לשפר את האנגלית שלהם.

לימוד באמצעות מגזינים

עד גיל 6, הילדים שלנו נמצאים בקבוצה גיל המכונה הגיל הרךמגזינים הם דרך מופלאה ללמוד לקרוא משום שהם ממחישים את עולמם של הילדים בצורה ויזואלית ומוחשיתבמגזינים השונים המותאמים עבור הגיל הרך כמובן יש שילוב בין סיפורים קצריםשיריםתמונות ואפילו משחקים ופעילויות כמו למשל כל מיני הנחיות או שאלות שהילדים צריכים לענות עליהן באנגלית. 

לימוד בחוג אנגלית

אם אתם מחפשים דרך לשלב את את השפה האנגלית הן בכדי שיוכל ללמוד את השפה בצורה מקצועית ממורה מנוסה והן כדי שעל הדרך ישפר את המיומנויות החברתיות שלו ויפגוש ילדים אחרים מחוץ לגן או לבית הספרחוג אנגליתזו דרך נפלאה לעשות את זהיש היום קבוצות נפלאות המשלבות בין לימוד אנגלית דרך סיפוריםשיריםמשחקים ועוד מה שמאפשר לילדים להיחשף לשפה על כל רבדיהשמיעהכתיבהדיבור וקריאה.

לסיכום, אם אתם מבינים את המשמעות של לימוד אנגלית בגיל צעיר ומחפשים את הדרך הטובה ביותר לעשות את זה, תוכלו להתנסות בשתיים או בכל הדרכים שהצענו כאן ולראות מה הכי מתאים לילד שלכם הן מבחינת האופי שלוף הן מבחינת הזמן הפנוי שלכם והן מבחינת המחיר.